2017年7月7日星期五

癲喪狂台北遊 (2017年7月7日) Day 1

金星仔突然有一日問我台北機票貴唔貴, 然後唔知點解就搞左個癲喪狂台北遊, 今次因為五個人既關係, 所以book左 bnb, 可能仲係七月頭, 所以機票都唔貴, 機票連bnb, 每人$17xx

一早就book左架的士係樓下接我地, 5am架車準時到達, 大約6am就去到機票, 去到機場諗住 check-in完去食早餐, 點知counter都未開, 頂.... 眼訓到幾乎企係度都訓得著




終於都有人, check-in完拿聲去食野, 是但一間, 就翠華啦



食完野, 就梗係去打咭啦




上機lu, 本來諗住可以訓下, 點知個空姐又要迫人食D好難食既飛機場



個零鐵就落機了, 買電話咭, 禁錢, 然後去住桃園捷運

約左bnb個屋住係雙連站等, 原來由桃園捷運台北站行去台北車站轉車, 條路真係好很遠, 金星仔一路行一路問我到未, 頂!! 行啦, 問九萬幾次

bnb附近環境

bnb附近環境

bnb門口



好肚餓, 快D食飯




求期食D, 唔好咁高要求


食完野, 就梗係行街啦, 下一站, 西門町 go go go


大獎係電視


100蚊台幣抽一次

行下癲下, 又夠鐘食飯, 今次我地去打邊爐, 係金星人指定要去既大毛屋涮涮鍋, 其實主要我地係去探個店長, 一隻大既poodle 叫古荳






由於太攰, 所以食完飯我地就返民宿了, 不過院友們又點會咁早訓




明天約左台北既朋友仔... 早抖了













沒有留言:

發佈留言