2017年6月18日星期日

快閃窮鬼峴港三日遊 - Day 2 (18 June 2017) 下

去完 Big C, 返去酒店放低D野時, 係酒店樓下見到我既最愛"法棍" (即係越式三文治), 立即買番件, 真係好抵, 只係15,000 VND (即係五蚊港紙)

用碳爐烤, 好好味

食完包包, 又係時候出發, 今次要去古城會安, 酒店既 staff 幫我地截左架的士, 車程大約要45分鐘, 車費就 4xx,xxx VND (即係大約百三蚊港紙)

的士都收咭

45分鐘後, 司機示意到左會安古城, 叫我地直行就係, 之前上網有人話入古城要收錢, 不過話唔係 official要俾, 金星人當然緊遵教詼, 一於扮傻扮唔知, 點知呢招唔work, 個女人話一定要收, 於是我地扮唔去, 返轉頭, 兩條茅利亂行一通下, 居然唔知係邊條橫街走左入去

對岸就係古城喇

過埋橋就係了

係咪用黎BBQ架??? 

終於入到古城, 真係好Q曬, 好Q熱呀, 坐低飲杯野啦




長島冰茶

 酒都飲完, 係時候行下了


古色古香既會安古城





我好想食串燒, 但相中既老闆娘唔理我地








呢黎度, 主要目的, 係影夜晚既燈籠, 唔知點解行極個天都未黑, 真係好攰, 要坐下喇


有人叫左左個coconut juice, 當老師拎個椰青時, 佢O晒咀望住我

我: 你唔係以為coconut juice係白色果D椰汁呀嘛??
火星人: 係呀, 咩唔係咩??
我: 😆 果D好似係叫 coconut milk喎



終於都等到天黑








 影完相, 又係時候去醫肚, 行到河邊, 見到有大班人圍住, 去八下先





 我: 咁多人既, 有咩睇呀??
火星人: 唔知喎, 你跟實我, 我去望下
我: 點呀, 究竟做咩事??
火星人: 原來有人影結婚婚相
我, 火星人: 妖, 咁關我地鬼事咩





食得野未呢, 好Q肚餓呀

入鄉隨俗,坐街邊食河粉






食飽飽又坐留的士返酒店

等等, 今日好似仲有D野未做....

未食宵夜呀!!


火星人: 你究竟食宵夜定早餐??? 點解咁早餐 feel??




25000VND一杯咖啡, 即係大約HK$8

今次黎峴港想行既地方都行左, 滿足, 可以訓了

不過明天就要返香港喇, 早抖...zzzZZzz...










沒有留言:

發佈留言