2013年5月8日星期三

布吉之旅@第一日 (8 May 2013)

於返黎喇, 第一次自駕真係好開心, 多謝火星人做左幾日柴可夫, 令我覺得自己好幸福 

2月尾時見到香港航空減價, 口震震, 務住被鬧敗家之危 

, 大膽問下火星人去唔去布吉, 點知.... 佢問我幾時, 然後話 "幾時要confirm, 我入假紙" , 果一刻我真係開心到 "飛起來" (國語) 
, 自從舊年情人節去左一次韓國後, 已經有14個月無踏足雞場, 要唱首歌慶祝下 "AH HA 鵝要飛住天上,  AH HA 鵝要找那太陽"




機票: 香港航空 ($1600一個) 連稅


酒店: Palmyra Patong Resort ($13xx 四晚)

        B-Lay Tong ($15xx 兩晚) 本來 book pool access room,  去到 upgrade 我去grand delux room

 開心屎我地


今次我地會住香港航空 23:40 既機去布吉, 一如以往, 我同火星人係會青衣一齊食埋癩拿先出發, 去到雞場侯雞室, 突然覺得自己似入左難民營  人多到嚇屎, 仲要九成係強國人, 其中有個男人唔知嘈咩, 不斷發出咆哮聲 
 



終於上雞喇, 架雞好細, d位好迫, 之前去曼谷都坐過香港航空, 架雞大好多, d位闊巧好, 上次都有個餐食, 今次都係餐, 不過係叉燒餐包 

 
同場加映在雞場偶遇到的小小導盲犬
 

 

半夜兩點, 終於都到喇, 但係我同火星人既老人痴呆發作, 居然唔記得填果張 immigration card , 胸中小姐又茅俾鵝地, 唉...周圍搵先搵到兩張, 好彩都搞掂, 一出雞場就搵到接我地既酒店車

上車lu, 不過火星人唔俾我瞓, 叫我幫手認路 , 有茅九菜呀, 三更半夜叫我認路, 我貢薯mart, 梗係唔會同佢 say no (因為耐唔耐佢既間隔性狂燥症會發作的), 於是出絕招, 張我個頭45度向左望住個窗, 然後 ZZzzzzz.... 

終於到酒店了, 好大呀間房, 呢個價錢都算抵住了 

沒有留言:

發佈留言