2013年5月9日星期四

布吉之旅@第二天 (9 May 2013)


5月9日

一早八點幾就俾電話既whatsapp嘈醒左, 睇完之後成個人醒晒, 原來係好朋友既喜訊, 龍鳳胎終於出世了 {:2_141:}, 再打開窗望下, 太陽伯伯同我say hi, 令到我心情更加hyper, 立即就起身沖個, 再叫醒火星人去早餐


點解架lift 啲制貢似微波爐, 好彩開門時無叮一聲, 如果唔係真係驚自己俾佢叮熟左









唔好巧食既早餐, 周圍都係強國

黎到喇, 黎到喇, 我地開心到飛起來 (國語) 好心急, 快D入殺晒D魚蝦蟹啦




>我地買左龍蝦, 魚, 魷魚, 獅hom 同蜆





>當然係拎去大家都最愛既 Mook Dee 啦


>開飯喇, 真係好正, 尤其係個黑椒粉絲龍蝦 
{:2_86:}, 結果我地一共食左三次黑椒粉絲, 第一次食鮮食濟左, 跟住去到 Lotus 都只係飲左杯野 












沒有留言:

發佈留言