2017年6月17日星期六

快閃窮鬼峴港三日遊 - Day 1 (17 June 2017)

舊年見到HK Express減價, 搶到去峴港每人HK$446 (無行李, 連稅), 雖然只去得三日, 但火星人仍然好期待, 等左成年終於出發, 終於可以去食法棍 


今日四點半飛, 我地兩點幾就去到機場T2, 點知一到步就收到個SMS, 我地班機由四點半 delay到夜晚八點.... 天呀 !!!! 睇完個message, 立即諗住去UA睇場謝, 唔通連個天都唔鐘意我?? 下一場居然要去到 5:40pm, 唉.... 戲又無得睇, 野又食唔落, 結果兩條茅利係機場坐左幾個鐘, 幾乎變化石


Delay No More >_<




終於覺得有D肚餓 (好囉, 終於有D野做), 行機場行左個圈, 都諗唔到想食咩, 火星人就話要襯番我地今次既主題 "窮遊" , 於是去食杯面


同場介紹下隻摺疊杯, 好用



終於上機喇, 落雨, 要做雨褸怪客






個半鐘頭後, 終於到峴港, 個個都去做落地簽證, 條人龍真係長過我條命



認住呢個牌, 去做落地簽證

條人龍 @@


個半鐘頭後, 我地終於可以離開機場, 河粉我地黎喇, 法棍我地掛住你呀


15分鐘就到酒店, 今次我地住Sanouva Danang Hotel 我地隨後兩日見到有好多韓國人住呢間酒店, 雖然係平野, 但staff好有禮貌




間房都幾舒服


好靚, dream car 





放低行李問staff附近仲有無野食, 好彩附近有條食街, 三碗粉食左十二萬 VND






半隻雞都係 60000 VND?? 即係大約 20蚊港紙

牛肉河, 火星人話唔好食


金星人發現左個秘密, 原來越南無生牛河`架 !! HAHAHAHA, 可能有既, 只係我地呢三日無特喇去搵

好攰...zzzZZZ... 明天見
















沒有留言:

發佈留言