2017年6月19日星期一

快閃窮鬼峴港三日遊 - Day 3 (19 June 2017)

今日起身後, 心情特別差, 因為... 今晚就要返香港喇, 三日既快閃咁就完左, 唉...

心情唔好都要食野, 早餐係要食既



食完就去多次Han Market, 金星人要幫屋企人買咖啡呀







今晚 6:30pm機, 仲要成半日去邊好呢??? 又無大商場俾我地行, 最重要既係... 我地無咩現金 !! 今晚都已經走人, 又唔想再換錢, 結果我地去左做Honey Spa按摩, 去到鋪頭仲要問人地收唔收咭先入去, 90分鐘後完事, 但係.... 未食野喎, 又要問人睇下邊度食野會收咭, 結果我地去左食海鮮












呢餐食左940,0000 VND (即係大約三百幾港紙) 抵食!! 個蟹好好味, 蝦就燒得乾左D


食完野, 夠鐘去機場了





洗乾洗淨




最後送上峴港既夜景俾各位爛玩精, 88 


三星期後, 又再另一個trip, 今次去台北, 各位俾D時間我寫隻台北油雞



沒有留言:

發佈留言