2017年12月13日星期三

毒遊台中 - Day 1 (7 Dec 2017)

話說金星人有妹妹嫁左去台中, 仲俾佢話我次次都去台北, 唔去台中搵佢, 突然有日見到HK Express Mega Sale 有 $8 機場, 咁好既機會, 就買左飛去探下你啦衰妹, 結果 $407 (連稅, 無買行李) 就成行

今次去台中真係一波三折, 開始係agoda book左間酒店, 大約一個月後想login番check d 野, 點知搞極都login唔到, 打去 CS 都搞唔掂, 最後怕credit card 俾人盜竊, 所以取消booking, 跟住又搵左第二間酒店, book好後, 諗住可以安心睇行程, 點知見到新聞話間酒店有人爆locker, 但酒台居然話唔關事, 最後終於都book左奇異果酒店成功店, 可以安心睇行程

終於出發喇, 中午12點機, 金星人大約10am就到機場, 拎完wifi蛋就入禁區, 其實我今次去台中, 仲有特別任務在身的










為左呢包野, 我既backpack要過兩次機 😌



好快就到台中, 根據酒店俾我既資料, 坐302號公車可以到酒店附近, 就係搵車站既時候, 識左一位係北京做生意既香港人, 好快我地就交換左wechat, 仲約左一齊食晚飯 

今晚我住1969藍天大飯店, 酒店就係洪瑞珍隔離





懷舊電話



酒店lobby

放低行李, 諗住搵D野食, 行勻附近都無咩好食咁, 是但搵間啦

酸辣湯泡飯

7:30pm 又夠鐘去食飯, 今晚同新朋友食飯, 佢係一個生意人, 去過好多地方, 見識好多,  原來今次佢黎台中係同朋友去合歡山行出, 成晚大家傾得好開心




同陌生人食飯, 當然唔會飲酒, 唯有返到酒店自己飲



明天要去奧萬大睇楓葉, 所以六點就要起身

早抖 zzzZz... 



沒有留言:

發佈留言