2015年2月28日星期六

四舊雲大阪京都遊2015 (28-02-2015)

終於等到出發既日子, 真係巧開心, 由於係夜雞關係, 朝早都仲要返工, 一如以往, 都係約埋其他雲係青衣食飯

今次去左東海食, 真係旺角既大佬, 麻麻地
金星仔送禾一程











打咭先





好快就上雞喇, 一般金星人同火星人都係一上機就瞓, 但 Peach D位真係太窄, 連金星人呢D好快就上雞喇, 一般金星人同火星人都係一上機就瞓, 但 Peach D位真係太窄, 連金星人呢D哈比人身型都覺得頂腳, 加上好嘈, 根本瞓唔到, 搞到落機時頭暈暈咁, 下次真係咪搞





第一次去日本, 感覺日本人幾有禮貌, 因為唔識日文關係, 搵左一輪先搵到車, 第一站: 難波, 我地會先去酒店放低行李


南海電鐵車站

車箱入面




放低行李就立即要搵野食,  真係好肚餓呀

黎日本, 梗係要食魚生啦
可能太餓, 呢碗飯真係正!!!







食飽毓就出發喇, 今日我地去奈良探鹿仔











咪睇佢地個樣好似好可愛, 會搶野食架

係奈良留左兩個幾鐘後, 就返難波喇, check-in去, 抖一抖, 跟住就去食


今晚係食烤肉 "國產牛燒肉" 網上好評如潮, 金星人試完後都覺得幾好 3980 yen 任食, 牛肉質數幾好, 好過我係香港吉豬島買百幾蚊一塊既扒
















唔知係咪唔夠訓同對住火爐關係, 個人覺得慶慶地咁, 好驚自己病, 病左就去唔到環球影城架喇, 張飛好很貴, 唔想浪費, 一返房立即啪藥, 沖涼, 瞓覺

Cookie Monster 我黎喇, 你等我呀 !!!

 我有我瞓, 執行李既任務就交俾金星人喇

早抖...ZZ..zzz....


Day 1完


沒有留言:

發佈留言